Metka tatarska na sałacie

Eloszka 🙂 

Wiemy, że ciekawi Was co jemy z Asią. Jak połączyć ketozę z paleo? Ja węglowodanów w zasadzie wcale nie jem, Asia za to lubi węglowodany. Zwłaszcza jej ukochane jabłuszka – Biskupy (czyli Boskopy :p ). Sprawa jest prosta, jemy w zasadzie wszystko to samo, ale Asia dokłada sobie węglowodanów w ciągu dnia, czy to jedząc jabłka, czy kompot od kochanej teściowej, czy chleba gryczanego z fermentowanej gryki.
Dziś jemy metkę tatarską z warzywami i z sosem vinaigrette Z góry posypałem naszymi chrupiącymi keto grzankami

Składniki naszego szybkiego śniadania to:

  • 500 g cukinii
  • 1 papryka
  • kilka pieczarek
  • 2 łyżki tłuszczu (dałem smalec z gęsi)
  • kilka liści sałaty zielone/czerwone
  • kilka pomidorków koktailowe
  • 3-4 kiszone ogórki
  • kilka rzodkiewek
  • 500 g metki tatarskiej (kupując szukajcie takiej z jak najlepszym składem, im mniej ma składników, tym lepiej)
  • kilka łyżek keto grzanek
  • kilka łyżek sosu vinaigrette

Robimy:)

  • cukinię obieram, usuwam środek – miąższ i pestki, kroję byle jak (kostka, paski, wszystko jedno)
  • paprykę na pół, usuwam gniazdo nasienne, kroję paprykę jak cukinię
  • pieczarki kroję w paski lub na ćwiartki
  • rozgrzewam smalec z gęsi na patelni
  • wrzucam wszystko i podsmażam przez 4-5 min
  • przekładam na półmisek
  • obok kładę sałatę, pomidorki przekrojone na pół, ogórki pokrojone w paski lub kostkę, rzodkiewki pokrojone w plastry
  • na wierzchu kładę metkę, posypuję grzankami

I jemy 🙂

Miłego dzionka!
Paweł

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*